Haemme palvelukseemme kunnallissihteeriä!

Tampereen Sivistysyhdistys ry hakee palvelukseensa koulutussihteeriä, joka toimii samalla Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestö ry:n kunnallissihteerinä sekä valtuusto- ja kaupunginhallitusryhmän sihteerinä. Kunnallissihteerin tehtävässä hän vastaa Kokoomuksen kunnallispoliittisesta valmistelusta ja järjestötyöstä Tampereella sekä toimii alueen vaalipäällikkönä. Tehtäviin kuuluvat lisäksi monipuoliset viestinnän, talouden ja hallinnon tehtävät.

Etsimme energistä ja oma-aloitteista tekijää, jolla pysyvät langat käsissä kunnallispolitiikan vauhdikkaassa ympäristössä. Edellytämme soveltuvia korkeakouluopintoja, hyvää kirjallista ilmaisutaitoa, erinomaisia vuorovaikutustaitoja, sosiaalisen median hyvää hallintaa, taloushallinnon perusteiden osaamista, kokoomuslaista maailmankatsomusta sekä kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin. Eduksi luemme relevantin työkokemuksen esimerkiksi hallinnon tai asiakaspalvelun tehtävistä, kokemuksen järjestö- ja vaalitoiminnasta sekä erilaiset viestinnän taidot.

Tarjoamme näköalapaikan tamperelaiseen päätöksentekoon ja kunnallishallintoon, monipuolisen tehtäväkuvan, joustavat työajat, mahdollisuuden vaikuttaa omaan tehtävänkuvaan sekä hyvät työsuhde-edut.

Työsuhde alkaa 2.12.2019 tai sopimuksen mukaan. Työ on 4-5 päivää viikossa, sopimuksen mukaan. Tehtävässä edellytetään valmiutta ilta- ja viikonlopputöihin. Työsuhde solmitaan toistaiseksi voimassa olevaksi, ja työsuhteessa sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa. Tehtävä sopii erinomaisesti opiskelijalle tai vastavalmistuneelle.

Vapaamuotoiset hakemukset ja ansioluettelot palkkatoiveineen on lähetettävä viimeistään sunnuntaina 10.11.2019 sähköpostitse osoitteeseen sivistysyhdistys@gmail.com.

Lisätietoja:

Salla Tenho