Jouni Markkanen Kokoomuksen poliittiseksi sihteeriksi

Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön puheenjohtaja Jouni Markkanen on valittu puolueen poliittiseksi sihteeriksi vastuualueinaan kaupunki- ja työmarkkinapolitiikka. Markkanen on työskennellyt yrittäjänä, ja toimii Tampereella toisen kauden kaupunginvaltuutettuna.

Tampere on elinvoimaisen ja modernin Suomen esimerkkikaupunki, jonka vetovoimaisuus on tunnistettu kansainvälisestikin. Nimityksen myötä tamperelainen osaaminen tulee entistä paremmin esille myös kokoomuksen valtakunnan toiminnassa, mikä ilahduttaa paikalliskenttää.

”Kokoomukselle on tärkeää olla tavallisten, työtä tekevien suomalaisten ykköspuolue. Nyt löysimme aktiivisen tekijän pohtimaan työelämäkysymyksiä ja vauhdittamaan puolueen palkansaajatoimintaa. Samalla saamme Jounista riveihimme modernin kaupunkipolitiikan osaajan. Tehtyyn rekrytointiin on helppo olla tyytyväinen”, sanoo kokoomuksen puoluesihteeri Janne Pesonen.

”Olen innoissani tulevista tehtävistäni kokoomuksen puoluetoimistolla. Megatrendit kuten kaupungistuminen, digitalisaatio ja työelämän murros ovat keskeisiä tulevaisuuden teemoja, jotka koskettavat jokaisen suomalaisen arkea. On puolueemme tehtävä luoda ratkaisuja ja näyttää kehitykselle suuntaa, ja olen iloinen mahdollisuudesta työskennellä näiden ratkaisujen eteen entistä ahkerammin”, visioi Markkanen.

_DSC4370-Edit

Lisätiedot: