Jouni Markkanen Tamperelaisen Kokoomuksen johtoon

Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestö ry on valinnut kokouksessaan 27.6.2017 hallituksen puheenjohtajaksi Jouni Markkasen. Markkanen (30) on toisen kauden kaupunginvaltuutettu, kaupunginhallituksen varajäsen ja sosiaali- ja terveyslautakunnan varapuheenjohtaja. Markkanen työskentelee päätoimisena yrittäjänä myyntialalla.

”Kiitän Kokoomuksen kenttäväkeä valinnasta, ja otan tehtävän vastaan innolla. Sote- ja maakuntauudistus, digitaalinen murros ja maailman pieneneminen varmistavat sen, että tekemistä riittää. Aluejärjestöllä on nyt mahdollisuus terävöittää rooliaan tamperelaisessa politiikanteossa, erityisesti nyt, kun meillä ei ole enää pormestarin paikkaa. Kokoomuksessa meillä on loistava porukka, jolla voimme näyttää suuntaa kaupungin tulevaisuudelle! Tavoitteenani on tehdä Aluejärjestöstä entistä vaikuttavampi ja aktiivisempi toimija niin kunnallispolitiikassa kuin järjestökentälläkin. Tavoitteenamme on saada pormestarin paikka takaisin seuraavissa kuntavaaleissa”, linjaa Markkanen.

Markkanen siirtyy tehtävään Aleksi Jäntin paikalle, joka päätti luopua puheenjohtajuudesta tultuaan valituksi kaupunkiympäristön palvelualueesta vastaavaksi apulaispormestariksi.

_DSC4370-Edit

Lisätiedot: