Kokoomus lähtee täydellä sadan ehdokkaan listalla kuntavaaleihin!

Kokoomus on Tampereella jättänyt tänään ehdokaslistansa keskusvaalilautakunnalle. Kokoomus on nimennyt nyt yhteensä 99 ehdokasta. Lisäksi listalta lähtee ehdolle RKP:n Peter Löfberg Kokoomuksen ja RKP:n solmiman vaaliliiton mukaisesti.

”Listaa katsoessa on helppo todeta, että kokoomuksella on kuntavaaliehdokkaina todellinen dream team. Meillä on ammattilaisia turvallisuuden, opetuksen, sosiaali- ja terveydenhuollon, yritysmaailman, julkishallinnon, kolmannen sektorin, seurakunnan, taiteen kuin urheilunkin parista. Lisäksi meillä on kaksi valovoimaista, motivoitunutta ja osaavaa pormestariehdokasta. Tällä joukkueella on hienoa lähteä vaalivoittoa kohti!”, hehkuttaa aluejärjestön puheenjohtaja Jouni Markkanen.

”Ehdokashankintamme onnistui erinomaisesti. Kokoomuksessa on kysyntää, ja meidän tilanteessamme listallemme olisi ollut jopa ylitarjontaa. Tämä satavuotias kansanliike selvästi kiinnostaa, ja sillä on aivan oleellisen merkityksellinen paikka myös kuntapolitiikassa. Erityisen onnellinen olen siitä, että meillä on tasapainoinen lista esimerkiksi sukupuolen ja ikäjakauman osalta”, kunnallissihteeri ja kuntavaalipäällikkö Neea Loimuvirta jatkaa.

Kaikki kokoomuksen kuntavaaliehdokkaat ovat listattuna tamperelaisen kokoomuksen nettisivuilla täällä. Kokoomus julkaisee Tampereella myös lähiviikkoina kuntavaaliohjelmansa ja visuaalisen ilmeensä.

Lisätiedot:

Jouni Markkanen