Haemme palvelukseemme kunnallissihteeriä

Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestö ry ja Tampereen Sivistysyhdistys ry hakevat palvelukseensa kunnallissihteeriä. Kunnallissihteeri vastaa Kokoomuksen kunnallispoliittisesta valmistelusta ja järjestötyöstä Tampereella, sekä toimii alueen vaalipäällikkönä. Kunnallissihteeri toimii lisäksi valtuustoryhmän ja kaupunginhallitusryhmän sihteerinä. Tehtäviin kuuluvat lisäksi monipuoliset viestinnän ja hallinnon tehtävät.

Etsimme energistä ja oma-aloitteista tekijää, jolla pysyvät langat käsissä kunnallispolitiikan vauhdikkaassa ympäristössä. Edellytämme soveltuvia korkeakouluopintoja, hyvää kirjallista ilmaisutaitoa, erinomaisia vuorovaikutustaitoja, sosiaalisen median hyvää hallintaa, kokoomuslaista maailmankatsomusta sekä kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin. Eduksi luemme relevantin työkokemuksen esimerkiksi hallinnon tai asiakaspalvelun tehtävistä, kokemuksen järjestötoiminnasta ja erilaiset viestinnän taidot.

Tarjoamme näköalapaikan tamperelaiseen päätöksentekoon ja kunnallishallintoon, joustavat työajat, mahdollisuuden vaikuttaa omaan tehtävänkuvaan sekä hyvät työsuhde-edut.

Työsuhde alkaa 29.1.2018 tai sopimuksen mukaan. Työ on 4-5 päivää viikossa, sopimuksen mukaan. Tehtävässä edellytetään valmiutta ilta- ja viikonlopputöihin. Työsuhde solmitaan toistaiseksi voimassa olevaksi, ja työsuhteessa sovelletaan neljän kuukauden koeaikaa. Tehtävä sopii erinomaisesti opintojen loppuvaiheessa olevalle opiskelijalle tai vastavalmistuneelle.

Vapaamuotoiset hakemukset ja ansioluettelot palkkatoiveineen 8.1.2018 klo 16 mennessä sähköpostilla maggie.nurminen@kokoomus.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti.

Lisätietoja:

Maggie Nurminen, kunnallissihteeri