Kuntavaaliehdokkaiden lista kasvaa – jälleen nimetty 9 henkilöä!

Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaiden lista on jälleen kasvanut huippuosaajilla! Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestö nimesi kevään 2021 kuntavaaleihin 9 ehdokasta yhdistyksen ylimääräisessä kokouksessa 17.12.2020. Nimetyllä listalla on erityisen kovia ja tunnettuja osaajia omilta aloiltaan.

”Kokoomuksen kuntavaalivalmistautuminen otti jälleen ison harppauksen eteenpäin. Tänään nimetyt henkilöt ovat rautaisia osaajia omilla sektoreillaan. Listamme kokonaisuudessaan on hyvin tasapainoinen ja täynnä päteviä, motivoituneita, tulevaisuuteen katsovia asiantuntijoita!” hehkuttaa Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön puheenjohtaja Jouni Markkanen.

”Olen äärimmäisen kiitollinen kuntavaaliehdokkaistamme. Listamme on rakentunut vakaasti eri sektorit, ikäryhmät sekä sukupuolijakauman huomioiden. Tänään saimme jälleen mielettömiä henkilöitä mukaan hommiin”, iloitsee kunnallissihteeri ja vaalipäällikkö Neea Loimuvirta.

Kokonaisuudessaan kokoomuksella on kasassa 69 ehdokasta kevään 2021 kuntavaaleihin. Voit tutustua aiempiin nimettyihin ehdokaslistoihin täältä ja täältä.

Nimetyt ehdokkaat:

1. JÄRVENPÄÄ Elina, 24, viestintäkonsultti, YTM