Salla Tenho valittu kunnallissihteeriksi

Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestö ry:n ja Tampereen Sivistysyhdistys ry:n uudeksi kunnallissihteeriksi on valittu hallintotieteiden kandidaatti Salla Tenho.

Salla Tenho on 25-vuotias ja kotoisin Noormarkusta. Hän on koulutukseltaan hallintotieteiden kandidaatti ja työstää tällä hetkellä kunta- ja aluejohtamisen maisterivaiheen opintojaan Tampereen yliopistossa. Salla siirtyy kunnallissihteerin tehtävään Kokoomusnuorista, jossa on hän on työskennellyt pitkään Pirkanmaasta sekä Hämeestä vastaavana aluekoordinaattorina.

– Odotamme innolla yhteistyötä Sallan kanssa. Salla on kokenut osaaja ja varmaotteinen tekijä! Hänen kanssaan on loistava valmistautua tulevaan historialliseen vaaliputkeen, lausuu aluejärjestön puheenjohtaja Jouni Markkanen.

– Salla Tenholla on erinomaista kunnallispoliittista kokemusta myös valtuustoryhmätyötä varten. Sallan tausta Kokoomusnuorissa on meille eduksi, kehuu valtuustoryhmän puheenjohtaja Ilkka Sasi.

Salla Tenho aloittaa tehtävässä 1.2.2018. Hän työskentelee Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestö ry:n, Tampereen Sivistysyhdistys ry:n ja Kokoomuksen, KD:n ja RKP:n valtuustoryhmän kunnallissihteerinä.

Lisätiedot:

Jouni Markkanen