Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Eduskuntavierailu

helmikuu 13 @ 12:00 - 15:00

TYKO & JYKO PRESENTS: Eduskuntavierailu ja tapaaminen Sofia Vikmanin kanssa!

Perinteisesti Tampereen ja Jyväskylän Kokoomusopiskelijat ovat olleet läheisissä väleissä ja pitäneet tiivistä yhteyttä. Mikä olisikaan sen parempi keino polkaista tämän vuoden yhteistyö käyntiin, kuin eduskuntavierailulla!

Lämpimästi tervetuloa 13.2. keskiviikkona mukaamme eduskuntaan! Tavataan kello 12 eduskuntatalon edessä (Mannerheimintie 30, 00100 Hki), ja lähdetään siitä kohti vierailua. Paikalla meillä on ammattiopas viemässä meidät kierrokselle, jonka jälkeen pääsemme tapaamaan kansanedustaja Sofia Vikmania. Eduskuntavierailun lopetamme täysistunnon seuraamiseen lehterillä. Eduskuntavierailu loppuu noin klo 14.30.

Ilmoittautua voi tämän viikon sunnuntaihin 10.2. saakka. Ilmoittautumisen joko Tampereen Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtajalle Neealle tai Jyväskylän Kokoomusopiskelijoiden puheenjohtajalle Hildalle. Kaikilla osallistujilla on oltava henkilöllisyystodistus (ajokorttikin käy) mukana eduskunnan turvatarkastusta varten.

Me olemme todella innoissamme – tule sinäkin mukaan!

MITÄ: Eduskuntavierailu ja tapaaminen Sofia Vikmanin kanssa
MILLOIN: 13.2. keskiviikkona klo 12.15
MITÄ MAKSAA: Itse kierros on ilmainen. Kulkeminen eduskuntaan ja takaisin omalla kustannuksella. Päivitämme tänne tapahtumaan juna- tai bussiaikatauluja, joilla Tampereelta ja Jyväskylästä saapuu enemmän väkeä.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:
Neea Loimuvirta