Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Pääsihteerin Wappuboolit

huhtikuu 30 @ 15:00 - 17:00

Tervetuloa juhlistamaan vappua Pääsihteerin Wappubooleille!

Tämä kokoomusnuorten jo perinteeksi muodostunut vappuperinne kerää yhteen kokooomusnuoria, kutsuvieraita, sidosryhmiä sekä politiikasta kiinnostuneita nuoria juhlimaan vappua ja viettämään aikaa yhdessä.

Edessä siintävien eurovaalien kunniaksi Wappubooleilla julkistetaan Kokoomusnuorten EU-aiheinen provokaatiopamfletti. Tule siis kuulemaan, minkälainen on Kokoomusnuorten tulevaisuuden Eurooppa! Eurovaaliasiaa riittää muutenkin, sillä tapahtumassa Kokoomusnuorten eurovaaliehdokas Tuomas Tikkanen esittäytyy ja kertoo teemoistaan.

Piipahda nopeasti paikalla tai viivy pidempäänkin. Tähän tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki riippumatta siitä, mihin poliittisella nelikentällä sijoittuu! Tule siis messiin ja ota kaverikin mukaan!

Tapahtuma on maksuton. Ilmoittauduthan kuitenkin osallistujaksi Facebook-tapahtumassa, niin osaamme varata riittävästi tarjoiluja kaikille.

Tapahtumapaikka on Kokoomusnuorten toimisto, joka sijaitsee osoitteessa Kansakoulukuja 3A, 3. krs. Tilat ovat osittain esteettömät, kysy tarvittaessa lisätietoja.

Muita lisätietoja tapahtumasta voit kysellä liiton järjestösuunnittelija Mikaelilta. (mikael.lehtonen@kokoomusnuoret.fi & 040 039 1842)

Nähdään Wappumerkeissä!

Tiedot