Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

TYKOn liittokokousetkot & hallitusinfo

marraskuu 20 @ 18:00 - 20:00

Mietityttääkö mikä on liittokokous? Mitä liittokokouksessa tapahtuu ja mitä siellä tehdään? Entä kiinnostaisiko toiminta Tampereen Kokoomusopiskelijoiden hallituksessa? Haluaisit päästä mukaan toimintaan ja tehdä opiskeluaikasi parhaimman päätöksen?

Jos mielessäsi pyörii jokin näistä kysymyksistä tai jopa kaikki, niin me autamme! Tervetuloa TYKOn liittokokousetkoille ja hallitusinfoon. Kaikki tieto samassa paketissa ja mahtavassa seurassa tutustuen uusiin ihmisiin, sekä TYKOn ihaniin tyyppeihin.

Me kerromme mitä liittokokouksessa tehdään, kuinka sinä pääset siellä vaikuttamaan ja miten saat liittokokouksesta kaiken irti. Kokoomusopiskelijat liittohallituksen jäsen Jeremias Nurmela tulee pitämään meille tiiviin, innostavan ja selkeän liittokokouksen ABC:n, jotta jokainen on valmiina vuoden hienoimpaan tapahtumaan!

Kirsikkana kakun päällä pidämme hallitusinfon, jossa vastataan kaikkiin kysymyksiin maan ja taivaan väliltä liittyen TYKOn hallituksessa tai aktiivina toimimiseen. Uusi hallitus valitaan syyskokouksessa marraskuun viimeisellä viikolla ja tarkasta ajankohdasta infotaan hyvissä ajoin!

Tule siis keskiviikkona 20.11. klo 18.00 alkaen TOAS Ilmarin kerhotiloihin ja ota opiskelukaverit mukaan. Tapahtuma on mitä erinomaisin kaikille uusille jäsenillemme tai toiminnastamme kiinnostuneilla opiskelijoille.

TYKO tarjoaa kaikille osallistujille hieman suolaista purtavaa ja juotavaa.

MITÄ : Tampereen Kokoomusopiskelijoiden liittokokousetkot & hallitusinfo
MISSÄ : TOAS Ilmarin kerhotiloissa itsenäisyydenkatu 7
MILLOIN : Keskiviikkona 20.11. klo 18.00 alkaen
KENELLE : Ihan jokaiselle toiminnastamme kiinnostuneelle!

Tässä vielä linkki liittokokouksen eventtiin, pistä kalenteriin ja tule kanssamme Jyväskylään. Tätä vuoden kohokohtaa et halua jättää välistä! https://www.facebook.com/events/721822008254593/

Tiedot

Päivämäärä: