Uusia kuntavaaliehdokkaita – mukana tunnettuja, pitkään Tampereella vaikuttaneita osaajia

Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestö on nimennyt jälleen uusia kuntavaaliehdokkaita. Tällä kertaa kokoomuksen riveistä ehdokkaiksi lähtevät kaupungissa hyvin laajasti tunnetut entinen kiekkovalmentaja, Ilves-legenda, Lasse Oksanen, sekä kaupungin entinen satamapäällikkö Matti Joki. Heidän lisäkseen listalle on nimetty Ilveksessä pitkän uran tehnyt Matti Kaario, diplomi-insinööri Ari Asp, diplomi-insinööri, toimitusjohtaja Harri Uusi-Rajasalo sekä opiskelija, Laura Luhtanen.

“Olen toiminut yrittäjänä jo vuodesta 1967 ja talous on luonnollisesti politiikassa johtotähtenä. Siksi kokoomuksen joukkueeseen on hyvä lähteä mukaan”, Oksanen alleviivaa.

“Tarvitsemme Tampereelle kokoomuslaisen pormestarin. Tämä on kaupungin työntekijöiden työhyvinvoinnin ohella yksi syy, miksi lähdin kokoomuksen listalta ehdolle”, Joki kertoo.

“Kokoomuksen ehdokaslista Tampereella on saanut jälleen vahvistusta pitkäaikaisista vaikuttajista. Joukkue alkaa olla jo melkoinen dream team, jolla on hyvä edetä vaalivoittoa kohti!”, Kokoomuksen Tampereen puheenjohtaja Jouni Markkanen esittää.

Kokoomuksella on Tampereella tämän nimityksen jälkeen kasassa 91 kuntavaaliehdokasta. Kokoomus lähtee täydellä 100 ehdokkaan listalla kohti vaaleja.

Lisätiedot:

Jouni Markkanen