Hervannan Kokoomus ry

0400631929

ikun(at)iki.fi

www.hervannankokoomus.kokoomus.net

Yhdistyksemme järjestää tarvittaessa ajankohtaisista aiheista jäsen- ja yleisötilaisuuksia.

Kalevan Kokoomusnaiset ry

Helena Kekoni

helena.kekoni(at)motivationboom.fi

050 302 5137

Jäsentapaaminen on kerran kuukaudessa. Järjestämme erilaisia tutustumiskäyntejä, luentoja ja tapahtumia. Osa on avoimia myös muille kuin jäsenille.

Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry

Petri Rajala

petri(at)petrirajala.com

Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry (KNTA) on vuonna 1984 perustettu tamperelaisten kokoomusnuorten paikallisyhdistysten kattojärjestö. KNTA toimiikin linkkinä eri paikallisyhdistysten välillä. KNTA ja sen jäsenyhdistykset järjestävät aktiivisesti toimintaa kokoomusnuorille Tampereen alueella. Yritysvierailut, koulutukset, seminaarit, saunaillat ja rennot illanvietot ovat toimintamme keskiössä.

Kokoomuksen Tammernaiset ry

Rimma Ahonen

rimma.ahonen(at)student.hamk.fi

Messukylän Kokoomus ry

Eero Valento

eerovalento(at)hotmail.com

Messukylän Kokoomus ry on nimestään huolimatta koko kaupungin kattava yhdistys ja yksi vanhimmista Tampereella. Yhdistys järjestää jäsenilleen ja ulkopuolisille kiinnostavia aiheita käsitteleviä tilaisuuksia.

Näsin Kokoomuksen Nuoret ry

Viivi Pennala

viivi.pennala(at)outlook.com

Näsin Kokoomus ry

Pirkko Jartti

pirkko.jartti(at)netti.fi

Toimintaa kuntarajat ylittäen koko Pirkanmaan alueella.

Peltolammin Seudun Kokoomus ry

Pirkan Kokoomusnaiset ry

Tiina Kopra

tituko(at)netti.fi

Pyynikin Kokoomuksen Nuoret ry

Mira Lindholm

mira.lindholm(at)outlook.com

Pyynikin Kokoomuksen Nuoret ry on vuonna 1989 perustettu kokoomusnuorten paikallisyhdistys. Yhdistys on yksi Tampereen kokoomusnuorten paikallisyhdistyksistä.

Pyynikin Kokoomus ry

Ilpo Rantanen

pyynikin.kokoomus(at)gmail.com

Urheiluun ja kulttuuriin painottuva Kokoomusyhdistys jolla on runsaasti aktiviteettejä Tampereen alueilla.

Tammerkosken Kokoomus ry

Erkki Ottela

erkki.ottela(at)elisanet.fi

Tampereen Akateemiset Porvarit ry

Hannu Merikoski

hannesheim(at)gmail.com

Tampereen Harjun Kokoomus ry

Juha Kärkimaa

juha(at)karkimaa.com

www.facebook.com/TampereenHarjunKokoomus

Yksi Tampereen suurimmista paikallisyhdistyksistä, joka pyrkii olemaan aktiivinen Tampereen kunnallispolitiikassa ja edistämään kokoomuslaista arvomaailmaa.

Tampereen Kansalliset Nuoret ry

Elina Jylhä

elinaavj(at)gmail.com

Pienikokoinen tamperelainen kokoomusnuorten paikallisyhdistys, jolla on vahvat juuret paikallisessa kokoomusyhteisössä. Tampereen Kansalliset Nuoret edustaa sivistysmielistä, talousliberaalia ja modernia arvomaailmaa.

Tampereen Kokoomuksen Naiset ry

Anneli Taina

anneli.taina(at)kolumbus.fi

Yhdistyksessämme on 70 jäsentä. Yhdistyksen 80 v juhlaa vietettiin 2017.

Järjestämme kerran kuukaudessa jonkin tapahtuman (paitsi kesällä). Puhujiksi kutsumme mielenkiintoisia vaikuttajia tai vierailemme esim. museossa tai teemme pienen retken tai matkan. Syksyn toiminnan aloitamme aina uskontoon liittyvällä tapahtumalla. Olemme tutustuneet eri seurakuntiin ja uskontoihin. Kaikki ovat tervetulleita tilaisuuksiimme.

Tampereen Kokoomuksen Nuoret ry

Karri Heinonen

karri.heinonen(at)hotmail.com

Tampereen Kokoomuksen Nuoret (TKN) on vuonna 1926 perustettu Kokoomusnuorten suurin paikallisyhdistys Pirkanmaalla ja yksi suurimpia Kokoomuksen Nuorten Liiton paikallisyhdistyksiä Suomessa. Teemme paljon yhteistyötä muiden Tampereen paikallisyhdistysten kanssa ja järjestämme erilaisia tapahtumia rennoista illanvietoista asiapitoisempiin yritysvierailuhin.

Tampereen Kokoomus ry

Ilkka Sasi

valtuutettu.sasi(at)gmail.com

Tampereen Kokoomus (aikaisemmin Kansallisseura) on yksi suurimmista Kokoomuspuolueen yhdistyksistä maassamme. Yhdistys perustettiin tammikuussa 1919 ja oli pitkään ainoa kokoomuksen yhdistys Tampereella.

Yhdistys vastasi kokoomuksen vaalitoiminnasta Tampereella yksin 1960-luvulle asti. Itsenäisen Suomen ensimmäisissä kunnallisvaaleissa 1918 kokoomus ei vielä ollut mukana, mutta jo vuoden 1919 ”kiihkeissä” eduskuntavaaleissa puolue sai 15,7 %:n kannatuksen. Tampereella paikallinen yhdistys organisoi vaalitoiminnan siten, että kaupunki jaettiin 15 alueeseen, joihin nimettiin vaalitoimikunnat. Toimikunnan jäsenet herättivät talo talolta ihmiset äänestämään kokoomusta.

Tampereen Kokoomusopiskelijat ry

Neea Loimuvirta

neea.loimuvirta(at)gmail.com

Tampereen Kokoomusopiskelijat on tamperelaisten korkeakouluopiskelijoiden muodostama poliittinen järjestö. Olemme Kokoomuksen opiskelijaliitto Tuhatkunnan paikallisjärjestö Tampereella ja vaikutamme aktiivisesti niin korkeakoulujemme ylioppilas- ja opiskelijakunnissa, kuin Tampereen kunnallispolitiikassakin.  Osana valtakunnallista Kokoomuksen opiskelijaliittoa teemme aatteellista ja vaikuttavaa työtä opiskelijan ja suomalaisen korkeakoulutuksen paremman huomisen puolesta!

Tampereen Kokoomusteekkarit ry

Wille Tuomola

kokoomusopiskelijat.fi/tkokt

www.facebook.com/Tampereen-Kokoomusteekkarit-104880186292382/

Tampereen Tulevaisuuskokoomus ry

Kimmo Sasi

kimmosasi(at)gmail.com

Tampereen Tulevaisuuskokoomus ry kokoaa yhteen henkilöt, joilla on vahva halu olla mukana kehittämässä Tamperetta ja meillä villi visiointi ei ole kiellettyä! Tapahtumamme koostuvat erilaisista yleisö- ja keskustelutilaisuuksista, yhteisistä illanvietoista sekä erilaisista yritysvierailuista ja muista tutustumiskäynneistä. Jäsenistöstämme löytyy hyvin monen eri osa-alueen osaajaa ja ikähaarukkamme ulottuu aina parikymppisestä ihan myöhempiin vuosiin saakka. Tervetuloa mukaan joukkoomme iloiseen rakentamaan entistäkin parempaa Tamperetta!

Tampereen Yrittäjäkokoomus ry

Teiskon Kokoomus ry