Ilmastohysteriasta järkeviin tekoihin
Liikenteen osuus Suomen kasvihuonepäästöistä on noin viidennes. Tosiasia on, että autokantamme on Euroopan vanhimpia (12,5 vuotta) ja kun menemme myymään automme, saamme keskimäärin niistä kaupassa vajaat 4000 euroa. Sillä rahalla ei ole kovin helppo ostaa 40 000 euron sähköautoa. Miten liikenne puhdistuisi ja ihmiset voisivat hankkia vähäpäästöisempia autoja? Olen ehdottanut, että työsuhdeautojen verotus olisi puolet…