Puheenjohtajan kuukausikirje
Hyvät ystävät, Puheenjohtajakauteni on lähtenyt käyntiin toiminnan suunnittelulla. Jo ennen kesäkuista valintaa ja heti sen jälkeen kiersin tapaamassa paikallisjärjestöjen toimijoita kysyen, mitä Tamperelaisen Kokoomuksen pitäisi tehdä nykyistä paremmin. Kaksi teemaa korostuivat selvästi yli muiden: (1) poliittinen vaikuttaminen ja (2) järjestökentän aktivointi. Ensimmäisten työvaliokuntien ja hallituksen kokousten myötä onkin tartuttu toimeen. Alla on lista toimintatavoista, joilla…