Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

TYKO-tuopit | Mielenterveys & terapiatakuu

30.10.2019 @ 18:30 - 20:00

SAVE THE DATE!

Säännöllisesti järjestettävät TYKO-tuopit ovat taas täällä! TYKO-tuopeilla päästään keskustelemaan ajankohtaisista aiheista ja oppimaan eri teemoista aina asiantuntevan alustajan johdolla. Meillä tyhmiä kysymyksiä ei ole ja tapahtumat ovat aina matalan kynnyksen tapahtumia rennolla ilmapiirillä.

Keskiviikkona 30.10. klo 18.00 TYKO-tuopeilla keskustellaan mielenterveydestä ja terapiatakuusta. Aiheesta alustamaan meille tulee FinFamin toiminnanjohtaja Pia Hytönen. FinFami on mielenterveyskuntoutujien omaisten ja -omaishoitajien valtakunnallinen edunvalvoja ja omaistyön asiantuntijaorganisaatio, eli takuulla asiantuntevaa alustamista on tulossa!

Pistäthän päivämäärän jo valmiiksi kalenteriin, sillä TYKO-tuopit ovat loistava tapa päästä halutessasi osaksi toimintaamme, verkostoitua, oppia ja kuulla ajankohtaisista aiheista. Tapahtuma on avoin kaikille, eli kutsuthan ystävät mukaan ja tule kanssamme kuulemaan ja keskustelemaan mielenterveydestä!

Osallistuminen ei maksa mitään ja ilmoittautumisia ei vaadita.

Tapahtumapaikka ilmoitetaan myöhemmin.

Tiedot